Pages

25 Jul 2013

Praca dyplomowa

Nie wiem czemu nie zrobiłam tego do tej pory, bo w sumie jestem zadowolona z wyników. Nie do końca, ale jednak jak na robione na ostatnią chwilę w panice, wyszło całkiem ok. Częściowo wrzuciłam je na tumblra i flickra, ale podejrzewam, że nie wiele osób się tam zapuszcza.

Praca dyplomowa.
Opisu koncepcji wrzucać nie będę, choć przydałaby się do zrozumienia chociażby widocznych różnic między trzema grupami zdjęć. Wyjaśniłaby też jak powstały i jak są skonstruowane. Pozostawię jednak odwiedzających z możliwością własnej interpretacji (czyt. chyba nie chce mi się kliknąć ctrl+c, ctrl+v, sama nie wiem). Każda z fotografii jest kanapką kilku zdjęć bez ingerencji strukturalnej w poszczególne warstwy (żadnych retuszów itd.) Od początku do końca analog, nakładanie w ps.
Smacznego.






* * *






* * *





P.S. nie zapalajcie kadzidełka "darshan" kiedy gotujecie bób, chyba że lubicie gdy cały dom pachnie męskim nasieniem.

P.S.2 Patrze teraz na te zdjęcia i jednak jestem mniej zadowolona niż myślałam... Eh ten perfekcjonizm.

1 comment: