Pages

17 Apr 2013

...łagodzą obyczaje...

Świat zalany jest zdjęciami cycków. Cóż... cycki nigdy się nie nudzą. U mnie też już dawno ich nie było. Polecę więc takim ogranym klasykiem bo to pierwszy na moim koncie. I zapewne ostatni. [na początku był tu czarno-biały klasyk, ale został podmieniony na to co widc teraz]
W sumie wrzucam dlatego, że pochodzą z pierwszej kliszy zrobionej Prakticą BEZ użycia okularów. Jestem niesamowicie dumna, że coś w ogóle wyszło ostre, bo polegało to na kręceniu pierścieniem ostrości, w tę i z powrotem, w poszukiwaniu najmniej nieostrego obrazu.

Z innej beczki - rzężę jak stary silnik, czytam o prostytucji i... obmyślam jak najszybciej przypomnieć sobie html, bo wkurzają mnie te ograniczające szablony.

1 comment:

  1. Heh, ja też będąc totalnym lamerem zagrzebałem się parę dni temu w tych takich html-owych stronach dla nerdów. Tam to jest dopiero.

    Jeżeli będziesz kombinować z kombinacjami kolorów to wbijaj tu http://color.hailpixel.com/#

    ReplyDelete