Pages

6 Aug 2013


Trututututu. Oto nasza cudowna piątka, którą obiecałam przedstawić. Na razie to tylko pomysł, przez najbliższy miesiąc będę czerpać inspirację ze źródła i po powrocie sądzę, że wyewoluuje z tego coś konkretniejszego. Tzn. podejrzewam, że pierwsze paski powstaną już w namiocie, ale...tu - wszystko we wrześniu. 
Jedna z postaci kłamie, że nie ma imienia. Tak, Aurora dorobiła się okularów. Na razie tylko animowanych, ale już niedługo, już tuż tuż. Dość mam już rysowania adventuretimowych postaci, stąd takie oto sobie, ten tego. Aha, koleś po lewej będzie miał psa, ale jeszcze nie umiem go narysować. Sam koleś w sumie też będzie inaczej wyglądać.


Brzydki śnieg i w ogóle jakiś taki nie podlegający prawom natury (wiatrom). Magiczny śnieg. Olafur Arnalds w słuchawkach i takie coś mi wyszło spod palców.


Miałam dzisiaj straszny sen. Śniło mi się, że z niewiadomego dla mnie powodu, dotatuowałam postaci z mojego tatuażu flagę polski w rękach i wszyscy się ze mnie śmiali, że jestem narodowcem. Z pianą na ustach tłumaczyłam im, że nie o to mi chodziło, aż sama zapomniałam o co mi właściwie chodziło. Znienawidziłam siebie i flagę, i mojego ukochanego. Stąd też powstała taka oto Aurorka. Nie będzie trzymać żadnej flagi!

No i na koniec Aurora na co dzień. Chociażby z przed chwili. Makaronelove.







2 comments:

  1. Jak bedziesz hiczhajkowac dookola IS zatrzymuj sie w malych wioskach rybackich i moze rankiem pochodz po lodkach i popytaj czy mozesz poplynac z kims na ryby na jeden dzien, zobaczyc jak to wyglada itd. Niewegetariansko, ale potem zalowalem ze nie wpadlem na ten pomysl jak tam bylem. Zawsze to szansa na dobre repo szerokim katem, pogapienie sie na Ocean i darmowy whale watching.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tym repo to na razie słabo bo %$!@%*&%#$*&^(%*#@ koleś z allegro od tygodnia nie daje znaku życia co z moim nowym analogowym nabytkiem (podczas gdy piękne szkła się kurzą), a wylot tuż tuż.
      Ale pomysł mniam mniam. Spróbuję.

      Delete